god jul!

 
då är julen snart över och detta har vart den bästa julen på länge. vi firade jul först hos min farmor med min familj, sen åkte vi hem till oscars mamma. blev mycket mat och mycket godis på en kväll. hade verkligen en supermysig julafton med världens bästa familj.

årets julklappar: badrumsgrejer, pengar, presentkort på ett spa, ljusprydnader, en sjukt fin tavla och den bästa julklappen av alla var chris brown biljetten som jag fick av oscar  - tack baby ♥


ikväll är det fest som står på schemat, vi har fest, sen blir det förhoppningsvis utgång. tivvan, here we come!
imorn hade jag tänkt att vara bakis, som alla andra..


nej, dags att sminka sig!
ses i dimman gott folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback