Bloggtorka


God eftermiddag!

Har haft noll motivation till att blogga, men ska försöka att skriva lite oftare.
Kan berätta att idag har jag fått ett paket från h&m med 3 par jeans och en gammelrosa klänning. Har inte orkat prova något men det ser bra ut i alla fall.
I onsdags så fick jag hem mina vita converse jag köpt på tradera plus att jag köpte en skinnjacka (mc) på h&m och ett par fodrade boots på trampolin. Så nu ska jag se riktigt cool ut i höst.

Inatt blir det en ensam natt för min del, Oscar åkte till Kinnekulle för ca 1 timme sedan. Han ska köra bana med Polon.
Han är söt min lilla racingkille :]


Nej, nu ska jag spela lite nintendo wii.




puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback