Saknar dig!


Trodde aldrig att jag skulle kunna sakna en person så mycket som jag gör nu. Det finns en person som jag tänker på varje dag, hela tiden. Det finns så mycket jag hade velat säga till dig, hade bara velat krama dig och glömma allt som har hänt.
Vill träffa dig varje dag igen, vill dela säng med dig igen, vill göra alla knäppa saker vi gjorde.
Kan inte allt bli som förr?

Du kommer alltid att vara min bästa vän, jag kommer alltid att vara din bästa vän och jag kommer alltid att finnas där för dig.
Jag vet att vi kommer träffas igen, någon gång. Allt kommer bli som förr!

Älskar dig J ♥




Kommentarer
ewe;

tråkigt när folk kan komma och gå i ens liv, men som ändå kan betyda så mkt för en.

ta vara på minnena. kanske möts ni igen :)



2009-10-11 @ 11:17:19
http://nogg.se/iw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback