Måndag!


Då var det måndag igen och min helg har varit helbra.
I fredags hade vi fredagsmys hos Oscars mamma med glass och Idol. Det är alltid lika mysigt att vara ute på landet.
I lördags så jobbade jag 8.45 - 15.40, på kvällen övertalde Johanna mig att följa med henne på fest i Bjuv. Festen där var väl helt ok men vid 23-tiden drog vi in till stan och skakade rumpan på Tivoli. Tivoli är alltid ett bra avslut på en partykväll :]
Igår jobbade jag 13.10 - 18.25 och efter jobb blev det mys med Oscar framför en bra film.

Idag är jag ledig och just nu tittar jag på Top Model Canada och jag hoppas verkligen att Lindsay vinner.
Tänkte jag skulle städa efter tv-tittandet, har en hel hög med kläder som ska in i garderoben. Funderar på att köra till Ikea ikväll och köpa en byrå, för mina kläder får verkligen inte plats i garderoben.



Kommentarer
Anonym;

fin din design blev :)

2009-10-19 @ 18:23:58
http://nogg.se/iw
katta;

tacktack :)

2009-10-19 @ 21:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback