Frapino


Godkväll!
Är precis hemkommen från en tur på stan med Ewelina och vet ni vad? Jag köpte inte en enda sak med mig hem, inte en enda. Ewelina brukar vara bra på att få mig att köpa massa kläder men inte idag, ingen av oss var så pepp på att shoppa kändes det som. Vi spenderade våra pengar på vars en varm macka på Ebbas, sen slank det ner vars en chokladfrapino på Espresso house. MUMS!

Nu sitter jag hemma i mitt myshem och tittar på när Oscar spelar tvspel, jag längtar mest till att klockan ska bli åtta så man kan titta på Idol. Idag är det ju rock-tema och det kommer Oscar digga tror jag.

Tack för en trevlig tur på stan Ewelina :]


  
Två gamla bilder på mig och Ewelina


Kommentarer
ewe;

haha stolt över oss :) tack själv honey. .:D



ps. snygga vi var ;)

2009-10-23 @ 19:36:48
http://nogg.se/iw
katta;

vi ÄR snygga darling ;)

2009-10-23 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback