Ride it!


Hej mina sötnosar!
Just nu är jag så himla lycklig, är nästan precis hemkommer från Hjärnarp där jag har fått rida en underbar häst. Det var Annas häst Bellami och Anna är en arbetskamrat till Oscar. Det hela började med att järngänget från Cliffton hade slagit vad med Anna om att det var enkelt att rida, så idag skulle Oscar, Kenneth, Tobbe & Jörgen bevisa det. Och det såg VÄLDIGT roligt ut. När dom hade ridit så fick jag också ta en tur och det kändes så underbart att vara tillbaka på hästryggen. Oh, jag bara älskar hästar! Ska verkligen ta upp intresset med hästar igen, mår som bäst när jag sitter på hästryggen!

Men nu ska jag mysa med min hingst ;]

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback