Pigg & vaken?


Vaken är jag men pigg vill jag inte kalla mig. Kom hem någon gång efter 3 inatt, inte så jättesent men det hade varit full rulle hela dagen igår och i förgår.
Först i fredags så jobbade jag 9-12, efter det hängde jag med Johanna till hennes skola i Halmstad en snabbis, sen hem och duscha och fixa sig inför lite fest med Johanna. Blev inte mycket till fest egentligen, vi satt hemma hos mig och tog några drinkar (läs många ;) och sen blev det en snabb utgång i stan där vi träffade Madde, Emma & Amanda.
Igår vaknade man lite mör vid 11-tiden, gick upp, fixade mig och åkte till födelsedagsfesten hos min älskade farmor. Vi var där någon timme sen fick vi stressa ner till Malmö där vi skulle ha lördagsmys med Oscar familj.
När klockan var halv nio lämnar vi Malmö och kör hem och fixar oss på 10 minuter för förfest & utgång. Åker snabbt som fasen till Tias och tar någon drink, kör sedan vidare mot slutmålet  - Ekebo erotikmässa!
Fast att det var en stressig lördag så hade jag faktiskt riktigt kul hela dagen, verkligen skitkul :]

Men ska nog väcka Oscar nu som man kan gosa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback