missing u


valborg -  oscar skjutsade mig och johanna till citadellet i landskrona där vi fällde ut vår filt, grillade korv med bröd, käkade godis och korkade upp cider efter cider.
joinade sedan micke & pidde som satt där alla andra satt. sen kom oscar och boese och festade till det.
blev ett snabbt krogbesök i landskrona, men där var inget folk ute så det blev utgång i helsingborg ist.
hängde ett tag på gp, sen drog vi vidare till tivoli och dansade.

gårdagen - jobbade 10.00-17.00, sen hem och käka, sminka sig osv. kl åtta korkade jag och johanna upp vår första cider. fram till tolv dansade vi till 90-tals musik men sen kom calle med sina hiphopervänner.
drog sedan vidare till tivoli och skakade rumpan.
efter tivoli missade jag en rolig efterfest, men jag hade det ganska mysigt hemma med oscar också :]

idag - seg är vad jag är. men vi har ändå tagit tag i våra liv. körde ner till lödde och hämtade mitt schema. träffade matti en sväng också på mekonomen.
ikväll blir det nog soft. tacomyskväll är väl aldrig fel?


bilder från festandet kommer kankse senare. hittar liksom inte min sladdd :[




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback