världens bästa oscar!



när jag stog och lagade mat kom oscar hem från sin träning, då kommer han in i köket och säger att han har en present till mig. så är det en bok. en bok som tydligen skulle handla om sex osv. och oscar trodde jag skulle gilla det. men tro nu inte att jag är en kåtis ;]
sen går han ut i hallen och kommer in i köket igen med en kasse, en kasse från din sko. tar upp en skokartong och öppnar den, i kartongen ligger mina skor jag föll för när jag var på shoppingtur med ewelina på väla. har typ tjatat om dessa skorna sen jag testade dom.

jag har alltså världens bästa pojkvän, världens bästa oscar ♥


så nu sitter jag här med skorna på mig, får ju gå in dom nu så man kan gå perfekt i dom på framfyllan.




Kommentarer
ewe;

awww. gud vad gulligt av oscar.:D

2009-03-03 @ 19:14:43
http://nogg.se/iw
katta;

ja, han är bäst (:

2009-03-03 @ 22:05:23
http://kiffao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback