SANDLÅDENIVÅ



nu är jag lite smått irreterad på en arbetskamrat / vän?  till mig (inte johanna). denna tjejen har tagit bort mig och johanna från sin vännerlista på bilddagboken, ingen big deal men man undrar ju varför? jo, för att jag och johanna har tydligen lämnat henne ensam när vi varit ute. har vi dock inget minne av men dålig stil av oss, ber så mycket om ursäkt för det.
men denna person tycker tydligen att vi har varit dåliga vänner, men sen är det iofs vi som frågar henne om hon ska med och festa / umgås men alltid hon som inte vill och aldrig frågar oss. undra vem som är en "dålig" vän egentligen?

tycker naturligtvis att det är tråkigt att det blivit såhär men på ett sätt känner jag väl som henne. jag citerar "Pallar jag bry mig?... Nä"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback