prick, prick, prick



oh, när oscar såg mig efter vi solat så flinade han åt mig och påpekade mina fräknar. ja, men ursäkta mig för att mina fräknar ploppar fram så fort jag är i solen / solarie. tycker faktiskt att jag passar i mina söta fräknar ;]

det värsta när man solar solarie är att man luktar sådär ogott, den lukten hade man kunnat vara utan.

förutom att jag luktar bränt sitter jag här och är nervös för morgondagen. vill verkligen inte gå till doktorn, en ny doktor, EN MANLIG DOKTOR. vill väl inte att en manlig doktor ska klämma en massa på mig, det är bara jag, oscar och johanna som får göra det ;]
och sen ska jag förmodligen ta blodprover och det har jag aldrig tagit förr, så jag är lagom nervös..

nej, nu ska jag mysa med oscar eller läsa en av alla böcker jag har här hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback