i'm lovin it



då var man nästan precis hemkommen från dagens äventyr. äventyret började med att jag och johanna körde till ängelholm, till maddes skola. när vi kom dit fick vi sitta och vänta på deras sega lärare. men efter ca en halvtimme kom dom och då kunde äntligen klippningen börja. det blev så kort i nacken, jag bara älskar det! jag ska aldrig mer ha "långt" hår.

tack så mycket madde för klippningen, jag älskar den!

när vi var klara där körde vi hem till johanna så hon kunde byta om, sen körde vi till donken för att ta något litet att äta och sen vidare till jerry för att snacka skit, sen körde jag hem och hämtade upp oscar. sen bar det av till city gross för att handla.
efter vi handlat körde vi hem till mina föräldrar en snabbis.
och nu sitter jag här och kollar på criminal minds. och nu ska jag dra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback