helgen



jao, i lördags var det ju volbeat-konserten. förbandet har jag glömt namnet på men dom sög. men volbeat var faktiskt helt ok. skulle iofs aldrig betala för att se dom igen men jag led inte iaf.
efter konserten körde vi hem till boese, tog en öl och sen gick vi ut i landskrona. blev först akropolis för att kolla när johan och hans band spelade. det var väl det enda som var kul. bara massa gamlingar ute. det går fet-bort!
så vi körde faktiskt hem väldigt tidigt.

igår var det dags för jobb igen, 8.45 - 15.00. hade tur och fick jobba med kul folk, igen. efter jobb åkte jag hem och softade ett tag, sen var det bara att fixa sig för en dejt med johanna. körde även hem till jerry en sväng och umgicks med honom.


idag? hade jag tänkt att gå ut och gå en runda och kanske sola?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback