den rätte för lundstedt


dagen på jobb gick alldeles utmärkt, har varit ett lugnt tempo i kassan hela dagen. så skönt. johanna var en sväng och hälsade på mig, tur jag har henne ibland ;]
slutade kl 16.00 men fick "jobba över" till 16.10, blev lite mycket folk i kassan precis när jag stängt och tagit in min kassa, så typiskt att kunderna ska komma då?

var meningen att jag skulle köra hem till johanna en snabbis efter jobb men eftersom jag slutade lite senare så fick jag köra och hämta oscar direkt.
så berättade han att han hade haft en dålig dag på jobbet och såklart ville jag ju göra den bättre, så jag kör ner på bmw så han kunde få kolla på lite bilar. det slutar med att vi provkör en sprillans ny bmw och oscar var lycklig.
längtar till den dagen vi kommer köra bmw igen, saknar vår gamla gröngöling.

nej, dags för bingen så man kommer upp i tid till banken med johanna. jag hade tänkt att skaffa internetbank och fråga lite om hur man gör med skatteåterbäringen.





( gröngölingen ♥ )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback