i´m not pop, i´m hiphop..


oh, igår fick jag äntligen jobba, dom ringde in mig. så jag jobbade i info 15.00 - 20.25. det var faktiskt nice att jobba, hade ju inget att göra direkt, johanna var mitt sällskap hela tagen typ, hon och vakten hade roligt åt mig ;]
efter jobb körde jag och johanna in på maxi och handlade pizza och snaks. jag tänkte att jag skulle prova en annan pizza  - det skulle jag aldrig gjort. sen skjutsade hon mig hem för att hämta min bil och sen körde vi till höganäs. och jag var döhungrig när vi kom fram och skulle micra pizzan men så var det en pizza man var tvungen att ha i ugnen så jag fick snällt vänta hur länge som helst på den jävla pizzan. sen när klockan ringer och jag ska ta ut den så är den bränd. skitpizza!
aja, jag käkade några bitar av pizzan iaf, fick äta mig mätt på snaks ist.
efter kl 01  - någon gång däckade jag i soffan och vaknade igen kvart i åtta av att johanna rykte i mig. jag skulle köra från höganäs kvart i åtta så jag blev lite stressad. men jag hann hem utan problem :]

idag händer det inte så mycket, ska nog ta och sova en runda?


grattis till johanna som precis fått en egen lägenhet, ser fram emot alla partyn du ska ha ;]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback