håller på..



..att DÖ, på riktigt!
det är totalstop i min näsa och nässprayn är slut. jag är så desperat så jag till och med ring mina föräldrar och kollat om dom hade, men deras var också slut. men oscar var så snäll, han öppnade nässprayn och hällde det sista som var kvar på ett fat så var det meningen att jag skulle snorta upp det. gick inte så jävla bra. jag får helt enkelt kvävas ihjäl ist.

en annan sak som är väldigt irreterande är att mina ögon rinner konstant, har gjort det hela dagen och jag börjar bli smått trött på det nu. görmigfrisk.nu!

ikväll har jag och oscar umgåtts med johanna, var i lödde och hämtade mina efterlängatande kuddfodral. sen blev det käk på räliga donken, sen var vi och handlade min dietmat. som ni kanske förstått har min kära diet blivit uppskjuten, börjar på måndag, börjar med två veckor sen får vi se :] men jag ska klara detta. jag ska bli vaggor!



jackie boyz - zero gravity  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback