godmorgon babes!



då var man uppe med tuppen, det var ett tag sen man var det. brukar annars sova till tolv typ ;]
men idag ska jag, johanna och linda ta en tur på väla och det är lika bra att köra på nu vid öppning, allt för att slippa trängas med alla andra lönefolk.
förhoppningsvis kommer jag bara hem med en kass från systembolaget men känner jag mig själv så lär jag komma hem med en stor kass från gina tricot.
måste verkligen hålla i mina pengar, men kläder bara skriker åt mig när jag fått lön.

efter väla hämtar oscar och hans pappa upp mig så ska vi köra till bau och köpa en taklampa och dimmers som hans pappa ska installera till oss.

händer ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback