egotripp

ikväll har jag, johanna och oscar käkat middag på väla, fintfint! sen gick jag och johanna och drömde oss bort inne på gina tricot, deras nya vårkläder är ju bara så underbara! så jag och johanna bestämde att vi skulle åka dit igen imorn och shoppa liiite ;]

efter väla hängde johanna med oss hem, kollade på "Bolt" som jag laddat ner, ingen succé. så johanna dissade oss för hennes säng..
så nu efter hon åkt hem kände jag mig lite ego, resultatet ser ni nedan:










jag älskar mina tänder på bild nr.2, skulle fixa dom i ett program men misslyckades. orkade inte göra om det.
så ni får se mina lysande tänder ;]


puss & natt




Kommentarer
ewe;

hahahah jag täntke först om du blekt dina tänder?

älskar vita tänder, dock inte lysande vita.. but u know ;)

2009-01-23 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback