tvättdag!



sorry, tanten i min trapp. idag får du inte min tvättid för idag tvättar jag!
har tvättis fram till kl 12 och min tvätt lär väl aldrig torka till dess. den lilla torktumlaren vi har suger. tar mer än en timme för den att torka kläderna. det suger!

men nu ska jag inte sitta här och vara negativ. är ändå ganska glad idag. idag är det sista dagen jag går på ren kur, sen imorn ska jag få äta mat för första gången på en månad. sen ska jag träffa ewelina en snabbis i stan idag, hon ska hjälpa mig med att hitta lösögonfransar.
sen ikväll ska jag hänga med osar och marcus till perstorp och simma, ska börja simma en gång i veckan nu iaf. förhoppningsvis kommer vi sola efter varje simtur. orkar inte vara blek längre.

föresten, jag köpte nya skor igår. ett par svarta partyballerinor kan man kalla det, håller på att gå in dom nu för jag pallar inte ha ont i mina fötter på framfyllan. så lika bra att göra dom lite mer bekväma nu.

dags för frulle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback