fredag



då har man glömt att uppdatera IGEN.
i onsdags träffade jag ewelina en sväng på stan, jag köpte lösögonfransar och en turkos ögonskugga. nu ska jag bara lära mig att ta på ögonfransar också, verkar ju inte helt lätt.
efter shoppingen körde vi ewelina hem, sen körde vi hem och käkade osv, sen bar det av till ugglebadet. skulle ju simma.
det blev 25 pinsamma längder, det blir fler nästa gång. men så skönt det var att simma. ska göra detta en gång i veckan nu.
efter simningen körde vi hem till marthina en sväng. nillet var också där. så vi satt och snackade en massa skit. så kul att träffa min älskling :]

igår körde jag och ewelina till väla på en shoppingtur, jag köpte en tischa med tryck på, solglasögon och ett sånt skydd till dom så dom inte går sönder i väskan.
efter väla körde vi in till stan och solade, och vi brände oss lite grann. men det är så värt det ;]
sen körde vi och hämtade ewelinas mamma på hennes jobb och sen bar det av till maxi för att hjälpa dom att storhandla, och dom STORHANDLADE verkligen.
körde sedan och hämtade oscar på jobb, så käkade vi middag och sen körde oscar mig till johanna och han körde till svalöv med johannas bil för att laga den.

medans han var där passade vi på att åka till familia en sväng, jag köpte sånt dust till håret så man får volym och strumpor.
sen fick vi köra och hämta oscar i svalöv för johannas bil ville inte starta.
jag spenderade hela min torsdag i en bil, är så sjukt trött på att köra nu!


idag? ska hem till ewelina på hennes fest. kommer bli väldans trevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback