bloggtorka!

var ett tag sen jag skrev nu, har helt enkelt inte haft lust. tröttnade på bloggandet ett tag men nu är det nya tag som gäller.

helgen som varit har varit sjukt bra. det var johannas inflyttningsfest i lördags och det var så sjukt roligt. kolm en massa roligt folk. efter festen drog jag, oscar, matti och emma och turade. matti har ju aldrig gjort det, den lilla lundapågen :]

fick föresten mina kläder från h&m igår, som jag beställde för två veckor sen. blev faktiskt lite besviken. på hemsidan var kläderna snyggare än i verkligenheten. men jag ser det på den ljusa sidan. kommer få tillbaka väldigt mycket pengar.


bilder från festen:

 
 
 
 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback