ÅNGEST!


Ångesten börjar sakta men säkert krypa sig närmre nu när sommarn börjar se sitt slut. Jag snackar jobb alltså. Har bara en sommartjänst och mitt schema tar slut nästa vecka söndag, ÅNGEST!
Men har tagit modet att söka två jobb, på Bauhaus i Löddeköpinge  - igen. Men denna gången kommer jag inte att tacka nej. Har sökt ett vik i kassa & info sen en fast tjänst i kassa & info och jag hoppas såklart att jag kommer få den fasta tjänsten, då har man i alla fall en säker framtid. Eller?
Men ska inte hoppas på för mycket med tanke på att jag fick TYVÄRR tacka nej till tjänsten jag fick där för någon månad sen. Tackade ju nej för att det var för lite timmar över sommarn och i Hyllinge har jag jobbat mer eller mindre heltid hela sommarn.
Men snälla, håll tummarna för mig?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback