söndag


nästan precis hemkommen från en pizzakväll hos mina föräldrar, denna dagen har varit en riktigt flottdag. var hos farmor innan idag och åt tårta. dom ville fira mig nu innan jag åker till kalmar.
tack för presenterna!

igår var det shopping och fest som stog på schemat. runt tiotiden hämtade mina föräldrar oss sen bar det av mot center syd. så shoppade vi lite. för min del blev det: en väska med fransar, en beige lång kofta, en tröjklänning, skinnhandskar, en lila stor halsduk och två halsband + att jag köpte kläder till oscar för 1100 kr.
sen var vi väl hemma runt tvåtiden och oscar somnade på soffan och jag satt rastlös framför datorn så jag bestämde mig för att åka till väla med johanna. var meningen att jag bara skulle köpa en tröja där men kom med lite mer saker än en tröja. köpte den rosa tröjan/jackan, ett set myskläder och en klocka. impulsköp? jadå!

tack för shoppingrundan, johääna :)

var hemma ganska sent från shoppingen och jag var ju lagom stressad, snabbt på med party-outfiten, sen trillade ewelina, pamela och sara in. där står jag med en lockad slinga i håret  - nog fint. bara några minuter efter så hade emma, madde, louise och sanna anlänt. sen lockade madde mitt hår och jag kletade på lite smink, under tiden jag gjorde det så kom henke & co.
när jag var klar kunde jag äntligen slappna av och drinkar blandades och dracks upp. förfesten var verkligen superkul, den innehöll massa skratt och dans  - det gillas.
sen drog vi ner på stan men stannade inte där så länge.

tack för en underbar kväll, den var bäst.















(fler bilder finns på bilddagboken, Laadyk)




Kommentarer
ewelina;

tack för kvällen :) de var roligt.

FAST ni gick utan och säga hej då :P

glömde ge dig pengar för drickan, får bjuda dig på fika :)

2008-09-29 @ 12:55:04
http://nogg.se/iw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback