uppesittarkväll!

igår var jag och hämtade mitt körkort, skitful är jag på bilden. ser ut som om jag sett ett spöke. hoppas jag inte ser ut så i verkligheten, då är det illa - gorilla med hockeyfrilla.

igår kväll kom louise till mig, så körde vi en runda och "fikade" på bk, sen hamnade vi hemma hos henke där det blev en uppesittarkväll, verkligen en uppesittarkväll. kom hem imorse efter sex. men hade verkligen superkul.

när jag kom hem sov jag i drygt en timme och vaknade och mådde riktigt dåligt. magsjuk. tacktack. det behövde ju jag. jag som skulle jobba idag men det fick jag skita i.. hatar att vara hemma från jobb.
vid nio somnade jag om sen vaknade jag lite innan två.  riktigt skönt med sömn. mår till och med bättre nu.

ikväll blir det nog en softisch-kväll, ewelina kommer förhoppningsvis hit och delar en middag och några drinkar med mig ;)


nej nu ska jag nog äta frukost och lösa korsord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback