ont i magen


nu är det så sjukt nära, så nära att jag får ont i magen när jag tänker på det. snartsnartsnart!

igår var jag ju med johanna, vi gick ner på stan en sväng. shoppade lite, ja jag vet att jag inte skulle shoppa något men jag var bara tvungen, det blev inte så mycket. blev  bara en vit tischa (ord lånat av johääna), ett svart linne och ett superfint armband.
när johanna åkt hem kom louise till mig, känner mig lagom poppis! vi satt typ hemma hos mig och var uttråkade så vi körde ett varv i stan och spelade arabmusik på högsta volymen!
sen körde vi hem till henkan och snackade skit och han slog på mig  - alltid lika våldsam!


idag händer det inte så mycket, ska ha en körlektion lite innan tre idag sen blir det mest mys med oscar. sen ses vi inte förrän den 12:e oktober. kommer sakna honom jättemycket. så ikväll blir det verkligen mege-mega-megamys  ♥

imorgon bär det av till kalmar för att jobba satan i det i 10 dagar, kommer inte ens vara hemma på min födelsedag som är nu på fredag, buhuu!


nej nu ska jag fixa till mig lite!

bye  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback