i´m back


igårkväll kom jag hem från kalmar och jag måste säga att det är blandade känslor. saknar verkligen folket som jobbar där  - underbara människor. man har lärt känna riktigt roliga människor och hoppas verkligen man kommer träffa dom igen.


torsdagen den 2 oktober var den stressigaste dagen i mitt liv, hade ju min uppkörning halv två. och ja, såklart klarade jag uppkörningen  - bra där!
men direkt efter uppkörningen körde vi snabbt tillbaka till körskolan för att prata med marie, sen stressade jag och johanna till hyllinge där vi skulle möta gita och erika. sen bar det av till kalmar.

resten av dagarna var det typ bara jobb, jobb och jobb.

men i onsdags tog jag och johanna en halvdag för att shoppa i kalmar-city, hittade inte så mycket men det jag hittade var bra, riktigt bra. köpte ett par jeans, en assnygg kofta, rött nagellack och lite smink.

i fredags blev det lite fest efter jobb, jag, johanna, maria, per och patrik åkte ner till stan och satte oss på harrys och tod några drinkar. sen blev vi uttråkade och körde till öland, första gången jag varit där nu. sen körde vi tillbaka till hotellet där vi softade på marias rum. det var najs.

i lördagskväll blev det middag och fotboll nere i stan med bauhausfolk. skitkul! kvällen innehöll lite alkohol, skitsnack om konstiga smålänningar och en modeshow. det var en bra kväll.

tiden i kalmar har varit underbar men det känns skönt att vara hemma nu. har verkligen saknat skåneland.

    

    



jajjemen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback