uppdatering!

hp-träffen i lördags var riktigt kul, inte jättemånga från klassen som kom. vi blev väl en tio stycken. men det dracks, dansades eller jag och marthina dansade till my humps, tyvärr hade vi inget hawaiiband men hennes halsduk fungerade lika bra. sen blev det ju såklart en massa snack om skoltiden.
runt tolv-tiden drog vi till ett ställer som heter bakom, har aldrig vart där förr men ska dit fler gånger. stannade inte där så länge, jag och malin dissade faktiskt ganska tidigt. vi åkte hem runt halv två.

förfesten var iaf skitkul, kul att träffa dom roliga igen ;)



ska kanske klippa och färga håret den 19:e på maddes skola. jag är riktigt osäker på vad jag ska göra med mitt hår.
har alltid velat ha det långt och nu är jag bara 15 cm från den längden jag vill ha men känner ändå att jag vill klippa det kort igen.

vad tycks om denna frillan?





vad tycks om färgen?




ge mig tips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback