total stop i näsan!

idag är det en sådan dag då jag inte kan andas genom näsan, det är stop. det värsta är att nässprayn är slut  - typiskt!
för övrigt känner jag mig helt seg, känner mig helt dryg.

ska iaf med johanna till väla, hon ska shoppa och jag ska titta på. alltid kul att titta på när någon annan shoppar upp en massa pengar, då känner jag mig lite sparsam. men sen att jag shoppar upp mina pengar samma dag när lönen kommer hör inte hit.

kan det typ inte vara lördag nu, längtar som in i. HP03-träff hos maria. ska bli riktigt kul att festa loss med gamla klassen. får träffa mina favoritpojkar. får träffa min bästa vän också, marthina. saknar henne så sjukt mycket nu när hon lämnat skåneland för dalarna  - dumma henne.

 

(marthina & maria, favoritpojkarna)

Kommentarer
marthina;

Äntligen fick vi ses en stund älskade älskling! Det var så himla kul. Önskar jag kumde vara delad, min ena del skulle vara här och min andra del innanför din jacka. ALLTID!

I love you! Ses om en månad igen ju! Puss

2008-11-11 @ 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback