smash into u


känner att jag är dålig på att uppdatera  - "jag är kass!" (ett skämt som bara jag och oscar förstår)

de senaste dagarna har det inte hänt så mycket, vart hos oscar några dagar, är där fortfarande.
jobbade hela helgen.
johanna var och umgicks med mig i lördags. vi busade framför datorn.

idag ska jag umgås med ewelina, ska följa med henne till lasarettet. sen drar vi kanske hem till "mig".

imorgon ska jag klippa och färga håret hos madde, jag längtar som in i. äntligen ska jag få en frisyr.


på fredag blire fest, johannas 20-års fest. och det ska bli superkul. jag hoppas på en rolig och galen fylla med johanna. kanske kasta lite underkläder?


sen på lördag är det jul/personalfest på "swea" - restaurangbåten.


det var väl en snabb och tråkig uppdatering?
men hade tänkt att uppdatera mer ikväll.


tack och hej sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback