hejhopp, gummisnopp!

skriver jag "hejhopp, thaisnopp" kommer alex att garva ;)

ooh, vet inte ens vad jag ska skriva. typ att jag ligger här i soffan med oscar och tittar på top gear. dom är faktiskt ganska roliga att titta på, det är lite humor i deras program.

idag har jag haft världens segaste  hemmadag, har legat på soffan från 9-15nånting. sen var jag tvungen att diska, handla och laga mat.

imorgon ska jag jobba, 8.45 - ? har glömt vad johanna sa. skönt att få jobba lite nu i veckan, vill inte bara vara hemma och dega.

somnar typ snart, fattar inte ens varför jag är så trött, jag gör ju inget om dagarna? skumme-skumbanan.


  

(mina favoritpojkar just nu)


Kommentarer
Alex;

HAHAHAHAHAHAH haii hopp taii snopp :D hahahahahahhahahah

2008-11-09 @ 19:15:38
http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback