förlåt!


när oscar och jag gjorde slut så har vi pratat en massa om hur vårt förhållande har varit och det har fått mig att inse att jag inte varit den bästa flickvännen och jag skäms. mår riktigt dåligt över att det är jag som förstört vårt förhållande.
har betett mig väldigt illa utan att tänka på det, har även betett mig så mot vänner som jag tycker sjukt mycket om.
detta har jag alltså gjort utan att förstå att dom tagit illa upp. 
jag skäms något så fruktansvärt, mår riktigt dåligt över att folk har fått fel bild av mig.

jag vill säga förlåt till er som tagit illa upp och fått fel bild av mig, tror att ni vet vilka ni är. ni ska veta att ni betyder väldigt mycket för mig.

jag trodde aldrig att ord kunde skada så mycket som det gjort, önskar bara att jag kunde inse detta tidigare. nu är det kanske för sent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback