bartender song


var ett tag sedan jag skrev nu, sist jag skrev var det lite komplicerat mellan mig och oscar men nu är det så att vi har gjort slut. vi känner alltså inget för varandra längre. men vi umgås väldigt mycket ändå, är alltså bra vänner och det känns riktigt bra.

helgen?
i fredagskväll åkte jag hem till oscar och sov här/där.

lördags jobbade jag först, sen var det fest som stod på schemat. åkte först till henke och tog någon drink där med, louise, rebecka, emil och henke (såklart). sen drog vi hem till en annan emil där det var mer roligt folk.
hade sjukt roligt på förfesten men utgången sög, vi hängde med ner till stan men sen dissade vi (jag, louise & rebecka) det och köpte kebab och åkte till henkes lägenhet och softade.
sen kom underbara linda och körde mig hem, du är typ bra linda :)


idag vaknade jag helt seg i huvet, men fick dra mig upp ur sängen ändå  - skulle ju trots allt jobba. det var en seg dag på jobb. men slutade 15.20 så det var skönt.

och nu sitter jag här hemma hos oscar och lånar min dator.


på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback