rubrik


har vart dålig med uppdatering nu, så tänkte berätta lite snabbt vad som hänt.

lördag - jobbade 12.10 - 18.25. sen kom johanna och hämtade mig, så körde vi och käkade på birger kung. sen vidare hem till mig där vi tittade på johan glans dvd och snackade skit. sen blev vi uttråkade och bestämde oss för att åka hem till henke och umgås med han och jerry. vi var väl hemma lite innan halv sju dagen efter.

söndag - kom som sagt hem halv sju på morgonen, sov ca 2 timmar sen var det bara att gå upp och köra till jobb. jobbade 11.00-15.30.
efter jobb hämtade jag upp oscar, sen körde vi till höör och hämtade oscars pappa och sen körde vi vidare till sjöbo, kalle och johannas stuga. där vi firade jul med god mat och mys framför brasan.

hade verkligen supertrevligt!

igår - fick jag hoppa in på jobb kl 14.00-20.25, sen blev det bio med oscar, malin och marcus direkt efter jobb. vi kollade på "yes man" och den var sjukt bra, riktigt rolig film :]
sen följde malin och marcus med oss hem där vi kollade på johan glans dvd (tröttnar aldrig) och snackade lite skit!

idag - ska jag jobba, 15.00-20.25. efter jobb ska jag kanske umgås med johanna :]

imorn är det ju nyårsafton och vi är bjudna till fyra ställen, till mina föräldrar, marthina & nillets fest, emils fest och jonte & co fest. skönt att vara poppis ;]
men det blir bara att vi åker till mina föräldrar, marthina & nillet och till emil. hinner tyvärr inte med jontes fest, tråkigttråkigt!


nej, dags för mig att dra till jobb!
TJAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback