"isbjörnar, isbjörnar, isbjörnar"


ooh, har haft en riktig slappedag idag. dagen började med att johanna kom och väckte mig halv tio, så käkade hon frukost och jag tittade på. sen lämnade hon mig för jobb och jag satte mig med datorn i knäet och degade. har hunnit med och kolla på en film också, barnhemmet, en skräckis. oh, fy fasen vad bra den var. älskar skräckisar!

nej, nu ska jag hoppa in i duschen för snart är louise här. hon ska umgås med mig ikväll eftersom oscar ska till boese och spela tv-spel.


föresten, kolla vad oscar gjorde när jag stog och lagade middag






han är bara för söt ♥



Kommentarer
johanna såklart!;

isbjörnar, isbjörnar, isbjörnar

HAHA! JAG GILLAR DET!

2008-12-22 @ 23:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback